نوع – مهربان امریکا امریکایی اخبار فرهنگی و هنری

نوع – مهربان: امریکا امریکایی اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار کنکور و دانشگاه پاسخ به 10 پرسش پرتکرار گزینش رشته کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

سرانجام گزینش رشته دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شروع شد و داوطلبان می توانند تا 21 تیرماه با مراجعه به پایگاه azmoon.org نسبت به انجام مراحل گزینش رشت

پاسخ به 10 پرسش پرتکرار گزینش رشته کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

پاسخ به 10 پرسش پرتکرار گزینش رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

عبارات مهم : اسلامی

سرانجام گزینش رشته دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شروع شد و داوطلبان می توانند تا 21 تیرماه با مراجعه به پایگاه azmoon.org نسبت به انجام مراحل گزینش رشته اقدام کنند.

پاسخ به 10 پرسش پرتکرار گزینش رشته کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

همچنین دفترچه راهنمای گزینش رشته آخرهای خردادماه منتشر شد و داوطلبان بعد از مطالعه باید نسبت به علاقه مندی خود به رشته ها اقدام کنند. البته طی مدت انتشار دفترچه تا به امروز داوطلبان زیادی در تماس با «فرهیختگان» سوالاتی را راجع به این دوره که کمتر در دفترچه به آن اشاره شده است هست، داشته اند. در ادامه به 10 پرسش پرتکرار گزینش رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ داده شده است است:

هزینه شرکت در گزینش رشته چقدر است و آیا امکان بازپس گیری آن وجود دارد؟

۱ داوطلبان مورد نیاز است هزینه گزینش رشته به مبلغ 46000 تومان را از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش پرداخت کنند. با توجه به اینکه بعد از پرداخت هزینه عضویت امکان بازپس گیری آن وجود ندارد، لذا به داوطلبان توصیه شده است است بعد از آگاهی از شرایط و ضوابط گزینش رشته نسبت به پرداخت هزینه عضویت اقدام کنند.

سرانجام گزینش رشته دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شروع شد و داوطلبان می توانند تا 21 تیرماه با مراجعه به پایگاه azmoon.org نسبت به انجام مراحل گزینش رشت

پذیرش در دوره کارشناسی ارشد تنها با آزمون است و آیا امسال دوره های بدون آزمون هم پذیرش دارند؟

۲ بله، طبق دفترچه منتشرشده، دانشگاه آزاد اسلامی جهت جذب دانشجو دو شیوه با آزمون و بدون آزمون را اجرایی خواهد کرد. در شیوه بدون آزمون، متقاضیانی که جزء استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز هستند، باید درخواست خود را ارائه دهند و سپس در صورتی که حائز شرایط (رشته های علوم انسانی معدل ۱۷، رشته های غیر علوم انسانی ۱۶) باشند، در این دانشگاه پذیرفته خواهند شد.

ظرفیت پذیرش در آزمون امسال کم کردن یافته است؟

۳ خیر، طبق گفته مسئولان این دانشگاه ظرفیت پذیرش در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی همچون سال گذشته یعنی چیزی در حدود 68 هزار دانشجو خواهد بود و تعداد رشته محل های دوره کارشناسی ارشد امسال ۶ هزار و ۹۱۹ کد رشته محل است.

پاسخ به 10 پرسش پرتکرار گزینش رشته کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

من علاقه مند به عضویت در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد هستم، شرایط عضویت چگونه است؟

۴ متقاضیان شرکت در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون باید رشته ای متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسی خود در مجموعه گزینش کنند و در وقت عضویت از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده است باشند. امتیاز پذیرش بدون آزمون در این دانشگاه تنها مختص فارغ التحصیلان ممتاز هست، لذا سایر افراد از عضویت و ارسال هرگونه تقاضا در این زمینه خودداری کنند. اولویت پذیرش در مرحله اول در رشته/ محل دانشگاهی فراغت از تحصیل است.

سرانجام گزینش رشته دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شروع شد و داوطلبان می توانند تا 21 تیرماه با مراجعه به پایگاه azmoon.org نسبت به انجام مراحل گزینش رشت

فارغ التحصیل رتبه اول مقطع کارشناسی چه کسی است؟

۵ فارغ التحصیل رتبه اول هر سال تحصیلی محل دانشگاهی، فردی است که: 1- در رشته تحصیلی مربوطه دارای بالاترین معدل کل در بین فارغ التحصیلان آن سال تحصیلی باشد. 2- از میان فارغ التحصیلان هر رشته و گرایش هر سال، فردی که میانگین کل بالاتری را کسب کرده باشد. به عنوان رتبه اول آن رشته یا گرایش مشخص می شود، 3- در هیچ کدام از نیمسال های تحصیلی مشروط نشده باشند و همچنین فاقد دروس معادل سازی شده است باشند.

شهریه پذیرفته شدگان پردیس و مراکز بین الملل چگونه است؟

پاسخ به 10 پرسش پرتکرار گزینش رشته کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

۶ شهریه پذیرفته شدگان واحدها، پردیس ها و مراکز بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی براساس شهریه مصوب هر سال این محل های دانشگاهی تعیین می شود و تا دو برابر شهریه واحدهای داخلی هست. شهریه دانشجویان ورودی سال 97 واحد بین المللی کیش به میزان ۲۵/۱ شهریه دانشجویان واحدهای داخلی (غیربین الملل) است.

پس از پذیرش اگر قصد انصراف داشتیم، امکان پذیر است؟

۷ طبق دفترچه راهنما، دانشجویانی که بعد از پذیرش در دانشگاه و عضویت و اخذ واحد به هر دلیلی تقاضای انصراف از تحصیل داشته باشند، طبق ضوابط و مقررات دانشگاه مشمول پرداخت هزینه انصراف می شوند. البته دانشجویان شاغل به تحصیل در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که از طریق آزمون در همان واحد یا واحد دیگر پذیرفته شوند، از پرداخت هزینه انصراف معاف هستند.

فرزند شهید هستم، آیا در این آزمون سهمیه ای جهت ما در نظر گرفته شده است است؟

۸ بله، طبق دفترچه راهنما، 25 درصد ظرفیت هر کد رشته/محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان تخصیص داده شده است دارد. از سوی دیگر پنج درصد ظرفیت هر کد رشته محل نیز به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنان و همسر و فرزندان با حداقل 6 ماه حضور به میل خود در جبهه تخصیص داده شده است دارد.

آیا بعد از پذیرش در دانشگاه، می توانیم رشته خود را عوض کردن دهیم؟

۹ خیر، عوض کردن رشته گرایش در مقطـع کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است.

نتیجه های نهایی آزمون چه زمانی اعلام خواهد شد؟

۱۰طبق اعلام رسمی مسئولان این دانشگاه، نتیجه های نهایی این آزمون دهه اول شهریور اعلام می شود.

واژه های کلیدی: اسلامی | دانشگاه | دانشگاه | اخبار کنکور و دانشگاه

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه