نوع – مهربان امریکا امریکایی اخبار فرهنگی و هنری

نوع – مهربان: امریکا امریکایی اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی احتمال حاشیه‌نشینی دهک‌های پایین ، تقلای مستأجران در باتلاق اجاره‌

گزارش های میدانی از بازار اجاره مسکن نشان می دهد در پی زیاد کردن لجام گسیخته اجاره بها در سطح شهر تهران، اقشار میانگین نیز به تدریج به جمع حاشیه نشینان پایتخت ا

احتمال حاشیه‌نشینی دهک‌های پایین ، تقلای مستأجران در باتلاق اجاره‌

تقلای مستأجران در باتلاق اجاره /احتمال حاشیه نشینی دهک های پایین

عبارات مهم : اجاره

گزارش های میدانی از بازار اجاره مسکن نشان می دهد در پی زیاد کردن لجام گسیخته اجاره بها در سطح شهر تهران، اقشار میانگین نیز به تدریج به جمع حاشیه نشینان پایتخت افزوده می شوند.

به گزارش مهر، بررسی های میدانی نشان می دهد اگرچه بازار خرید و فروش مسکن به علت زیاد کردن قیمت ها و کم کردن قدرت خرید خانوارها تا حدود زیادی دچار رکود یا کم کردن معاملات شده است هست، با این حال خانوارهایی که قصد ادامه سکونت در پایتخت را دارند، با زیاد کردن لجام گسیخته قیمت ها در بازار اجاره بها مواجه و از جهش ناگهانی قیمت ها شوکه شده است اند.

به گفته بعضی مشاوران املاک، بعضی از مستأجرانی که جزء دهک های ۳ تا ۵ درآمدی جامعه محسوب می شوند، در پی این جهش ناگهانی اجاره بها ناچار به ترک پایتخت کشور عزیزمان ایران و سکونت در شهرها و شهرک های اقماری پایتخت هستند.

احتمال حاشیه‌نشینی دهک‌های پایین ، تقلای مستأجران در باتلاق اجاره‌

بر اساس گزارش ها، قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در بسیاری از مناطق پُرطرفدار پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت اجاره و رهن یا رهن کامل، از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا کمی بیش از ۲ میلیون تومان محاسبه می شود؛ این در حالی است که تا آخرهای اردیبهشت ماه متری یک و نیم میلیون و در زمستان سال گذشته متری یک میلیون تومان از سوی موجران و مالکان (به استثنای محله های گران قیمت) قیمت گذاری می شد.

جهش ناگهانی اجاره بها در بازار مسکن به گونه ای است که هر چه مستأجران زیاد به بررسی قیمت در محله های گوناگون می پردازند، جهت یافتن واحد مسکونی با قیمت مناسب، زیاد دچار سردرگمی می شوند. بر اساس آمار وزارت راه و شهرسازی، اجاره مسکن به طور میانگین تا یک سوم هزینه های سبد خانوار میانگین پایتخت نشین را تشکیل می داد که به نظر می رسد با قیمت های فعلی بعضا تا ۶۰ درصد هزینه سبد خانوارهای میانگین را تشکیل بدهد.

گزارش های میدانی از بازار اجاره مسکن نشان می دهد در پی زیاد کردن لجام گسیخته اجاره بها در سطح شهر تهران، اقشار میانگین نیز به تدریج به جمع حاشیه نشینان پایتخت ا

به عنوان نمونه در شرق تهران، یک دستگاه آپارتمان ۵۴ متری تک خوابه بدون آسانسور و پارکینگ در منطقه ۴ پایتخت کشور عزیزمان ایران ۸ سال ساخت از سوی مالک جهت رهن و اجاره ۴۰ میلیون ودیعه و ماهیانه ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان جهت اجاره فایل شده است هست. این در حالی است که در محله مشابه (میدان ۹۵ نارمک)، آپارتمان ۵۰ متر مربعی یک سال ساخت تک خوابه بدون آسانسور و پارکینگ واقع در طبقه چهارم (تک واحدی) ۵۰ میلیون تومان ودیعه و ماهیانه ۹۰۰ هزار تومان فایل شده است است.

همچنین در حالی که در منطقه یک پایتخت کشور عزیزمان ایران واحدهای کمتر از ۱۰۰ متر مربعی نوساز جهت رهن و اجاره به مشکل یافت می شود، در محله زعفرانیه واحد نوساز ۸۵ متری با آسانسور، پارکینگ، سونا، جکوزی و فضای سبز در داخل حیاط مجتمع مسکونی به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان رهن کامل جهت واگذاری فایل شده است هست. این در حالی است که سال گذشته هزینه رهن کامل واحد مسکونی مشابه در این منطقه (واحد ۸۵ متری) ۱۵۰ میلیون تومان بود که به معنی زیاد کردن ۱۰۰ درصدی اجاره بها در محلات گران پایتخت کشور عزیزمان ایران است.

در غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز در محله شهران جنوبی واحد مسکونی ۱۲ سال ساخت ۷۵ متری ۲ خوابه با آسانسور و پارکینگ ۳۰ میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فایل شده است هست. واحد مشابه دیگری در شهران جنوبی تنها با ۳ سال عمر بیشترِ بنا، به قیمت ۱۰۰ میلیون ودیعه و اجاره ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان جهت اجاره عرضه شده است است.

احتمال حاشیه‌نشینی دهک‌های پایین ، تقلای مستأجران در باتلاق اجاره‌

در شهرک اکباتان نیز که عمر اکثر واحدها به بیش از ۴۰ سال می رسد، واحد ۳ خوابه ۱۵۰ متری در طبقه هشتم با آسانسور و پارکینگ بازسازی شده، ۵۰ میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان جهت رهن و اجاره فایل شده است هست. واحد ۳ خوابه دیگری در فاز ۳ شهرک اکباتان نیز با متراژ ۱۴۰ متر مربع ۲۶۰ میلیون تومان رهن کامل داده می شود.

از دیگر محله هایی که واحدهای آپارتمانی آن در دو ماه اخیر با قیمت بسیار بالایی از سوی مالکان جهت رهن و اجاره فایل شده است هست، شهرک گلستان در منطقه ۲۲ پایتخت کشور عزیزمان ایران هست. واحدهای نوساز در این منطقه با قیمت متری ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و واحدهای با سن بنای بیشتر، تا متری ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان جهت رهن و اجاره فایل شده است اند. به عنوان نمونه واحد ۸۶ متری ۱۲ سال ساخت ۲ خوابه با آسانسور و پارکینگ و ویوی رو به دریاچه شهدای خلیج فارس با ۲۰ میلیون تومان ودیعه مسکن و اجاره ماهیانه ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فایل شده است هست. این در حالی است که یک واحد مسکونی با شرایط مشابه در سال گذشته با فرض ودیعه مسکن ۲۰ میلیون تومانی، با حداکثر ماهیانه کمتر از ۱ میلیون تومان اجاره بها آماده واگذاری به مستأجران بود که نشان دهنده زیاد کردن ۸۰ درصد اجاره بها در منطقه ۲۲ پایتخت کشور عزیزمان ایران و محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس است.

گزارش های میدانی از بازار اجاره مسکن نشان می دهد در پی زیاد کردن لجام گسیخته اجاره بها در سطح شهر تهران، اقشار میانگین نیز به تدریج به جمع حاشیه نشینان پایتخت ا

محله های جنوب شهر نیز از زیاد کردن و جهش ناگهانی اجاره بها مستثنی نبوده اند. در حالی که در سال گذشته در مناطق اطراف میدان راه آهن امکان یافتن واحد مسکونی نوساز جهت رهن و اجاره تا کمتر از متری یک میلیون تومان جهت واحدهای نوساز و حتی کمتر از متری ۸۰۰ هزار تومان جهت واحدهای مسکونی با سنِ بنای زیاد وجود داشت، در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و قیمت ها به بالای یک میلیون تومان جهت هر متر مربع در بخش رهن و اجاره زیاد کردن یافته هست. به عنوان نمونه واحد ۶۵ متری تک خوابه با ۱۸ سال ساخت در طبقه سوم بدون آسانسور و همراه با پارکینگ از سوی مالک ۵۰ میلیون تومان رهن کامل فایل شده است است.

همچنین در شمال منطقه جوانمرد قصاب، واحد ۵۰ متری ۱۲ سال ساخت بدون آسانسور و پارکینگ به قیمت ۱۰ میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی از سوی مالک فایل شده است است که اینگونه قیمت گذاری جهت چنین محله ای با این سنِ بنا در ماه های گذشته بی سابقه بوده هست.

احتمال حاشیه‌نشینی دهک‌های پایین ، تقلای مستأجران در باتلاق اجاره‌

واژه های کلیدی: اجاره | ایران | میلیون | آسانسور | آسانسور | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه