نوع – مهربان امریکا امریکایی اخبار فرهنگی و هنری

نوع – مهربان: امریکا امریکایی اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری در مراسم خوش حالی امسال حتی یک رای جابجا نشده است / رییس هیات مدیره منزل سینما

رییس هیات مدیره منزل سینما با اعلام هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی جهت برگزاری تمام جشن‌های منزل سینما تاکید کرد:در مراسم خوش حالی امسال حتی یک رای جابجا نشده است.

در مراسم خوش حالی امسال حتی یک رای جابجا نشده است / رییس هیات مدیره منزل سینما

رییس هیات مدیره منزل سینما:در مراسم خوش حالی امسال حتی یک رای جابجا نشده است

عبارات مهم : سینما

رییس هیات مدیره منزل سینما با اعلام هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی جهت برگزاری تمام مراسم خوش حالی های منزل سینما تاکید کرد:در مراسم خوش حالی امسال حتی یک رای جابجا نشده است.

به گزارش ایسنا، صبح نهم مهر ماه، هیات مدیره منزل سینما متشکل از فاطمه معتمدآریا، همایون اسعدیان، مرتضی رزاق کریمی، روانبخش صادقی، کامران ملکی و علی قائم مقامی در سالن سیف الله داد منزل سینما حاضر شدند و ضمن تشریح گزارش عملکرد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران هم شدند.

اسعدیان در ابتدا به طرح ساختار منزل سینما و قرارداد ظاهر اشاره کرد که جهت هر دو پیگیری هایی شده است و طرح ساختار تا قبل از مجمع عمومی تمام می شود و قرارداد ظاهر هم رونمایی خواهد شد.

او افزود: سال گذشته بیمه سینماگران از طریق صندوق اعتباری هنر و بیمه رازی بود و امسال به بیمه «سرمد» انتقال یافته شد. منزل سینما جهت تمام اهالی سینماست و ما به تمام صنوف اعلام کردیم جهت بیمه اقدام کند و بخش اعظمی از پول مربوط به بیمه هر صنف پرداخت شد. ضمن اینکه بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان پرداخت بلاعوض در همین موارد داشتیم و به آن بخش از سینماگران که نیازمند بودند، کمک شده است است.

وی ادامه داد: یک مشکلی در بیمه پیش آمده که آن هم به لزوم عضویت در صندوق اعتباری هنر مربوط است و جهت استفاده از بیمه تکمیلی این کار باید انجام شود.

اسعدیان با اشاره به مراسم خوش حالی منزل سینما گفت: تصمیم درست منزل این بود که در آن شرایط اقتصادی ما مراسم خوش حالی را با امکانات محدودی برگزار کنیم و اگر مراسم خوش حالی سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان هزینه داشت، دوستان اجرایی امسال توانستند با ۵۰۰ میلیون تومان تمام مراسم خوش حالی های منزل سینما را با همت هر کدام از مسئولان مراسم خوش حالی ها برگزار کنند.

وی راجع به حاشیه های که نسبت به غیبت بعضی اعضای هیات مدیره در مراسم خوش حالی مطرح شد افزود: هر کدام از دوستان به دلیلی در آن روز غیبت داشتند، مثل امروز که غیبت آقای حقیقی به علت مشکلی است که جهت دفتر ایشان پیش آمده و پلمب شده است هست، نتوانستند،بیایند.

او تاکید کرد: در مراسم خوش حالی منزل سینما با قطعیت اعلام می کنم که حتی یک رای جابجا نشده است.

اسعدیان همچنین از راه اندازی سایت فروش بلیت و شروع به کار ساختمان شماره سه منزل سینما در خیابان پیرنیا خبر داد.

در ادامه فاطمه معتمد آریا با انتقاد از بعضی اخبار زرد در حوزه سینما به ارائه توضیح راجع به تدوین طرح ساختار سینما پرداخت.

این بازیگر گفت: ما فکر کردیم اول باید ببینیم کی هستیم و چه می خواهیم انجام دهیم. به همین علت از یک تیم پژوهشی که به طور مستقل در ارشاد فعالیت می کند، خواستیم در این راستا ما را همراهی کند تا موارد مختلفی که مشمول بر اساسنامه هم می شود بررسی شود. این کار از دی ماه سال قبل شروع شد و مرحله دوم آن اخیرا شروع شده است هست.

او با تقدیر از خوشنویس و اعرابی که انجام این کار سنگین را پذیرفتند افزود: تا قبل از اسفندماه گزارش مفصل تری دراین باره ارائه خواهیم داد.

در بخشی دیگری از این نشست، رزاق کریمی با بیان اینکه در این دوره تلاش هیأت مدیره بر انجام کارهایی بود که تاکنون وقت انجامش نبود و اگر حاشیه ها اجازه دهند، پیگیریم که به متن کار بپردازیم.

او با اشاره به قرارداد ظاهر که به او ماموریت داده شده است بود، گفت: با یک حقوقدان حوزه فرهنگ که در عرصه بین المللی نیز فعالیت دارد کار در این باره را شروع کردیم و بررسی های مختلفی انجام شد و الان پیش نویس ۲۰ صنف نوشته شده است که در حال ویرایش و نهایی شدن هستند.

مرتضی رزاق کریمی تاکید کرد: این قرارداد هماهنگی هایش با شرکت سینمایی انجام شده است و این زمینه ای جهت تأمین امنیت شغلی خواهد بود.

در ادامه روانبخش صادقی راجع به سامانه فروش بلیت منزل سینما گفت: سایت این برنامه آماده شده است و آدرس آن filmticket.org است که تا دو هفته آینده به طور کامل رونمایی خواهد شد و عایدات آن جهت اهالی سینما نیز مشخص می شود.

در مراسم خوش حالی امسال حتی یک رای جابجا نشده است / رییس هیات مدیره منزل سینما

سپس کامران ملکی که مدتی قبل استعفایش از بخش روابط عمومی و رسانه ای منزل سینما حاشیه ساز شده است بود، راجع به استعفایش توضیحاتی داد.

او با اشاره به اینکه من با نیت خوب خودم جهنمی شدم، گفت: آقای شهسواری نخستین کسی بودند که من در منزل سینما با ایشان قرارداد بستم. بعد از آن پنج دوره عضو هیات مدیره منزل سینما بودم و تصورم این است که این دوره از عالی ترین دوره ها بوده چون رودربایستی وجود نداشته هست.

ملکی با بیان اینکه از یک سال قبل دنبال استعفا بوده چون در توان خود ادامه همکاری با رسانه ها را نمی دید ولی منوچهر شاهسواری نمی پذیرفته و او از طریق هیات مدیره وارد شده است هست، افزود: در صحبت هایی که عنوان شد، برداشتهایی پیش آمد که منظور من آنها نبود و بابت آن عذرخواهی می کنم.

در ادامه پرسش های خبرنگاران مطرح شد که ابتدا این مسئله پرسیده شد که علی رغم آنچه اعضاء می گویند از بیرون اوضاع هیات مدیره مثل شورای امنیت است و اختلافاتی شنیده می شود که در این باره اسعدیان گفت: اختلاف نظر در تمام هیات مدیره های قبلی منزل سینما بوده و اینها مسئله نیست ولی اعلام می کنم الان یک اکثریت قاطع وجود دارد و اگر مسئله ای بوده جهت زمانی است که اقلیت رای اکثریت را نپذیرفته و گرنه در رای گیری ها معمولا اکثریت قاطع وجود داشته است.

او خاطرنشان کرد: راجع به مدیرعامل هم بگویم که این هیات مدیره دو بار راجع به ادامه کار آقای شاهسواری رای گیری کرده و هر دوبار رای آورده اند.

اسعدیان در بخشی دیگری از نشست با اشاره به بعضی انتقادها از منزل سینما،گفت: اینکه منزل را فقط به برگزاری مراسم ختم متهم می کنند نهایت بی انصافی است! چون دست کم در چند مورد اخیری که پیش آمد و مردها دُری و صمدی فوت کردند، کارها دیگری انجام شده است بود که فقط برگزاری مراسم ختم آنها دیده شد.

فاطمه معتمدآریا راجع به اینکه آیا در منزل سینما براق سازی نشده است بیان کرد: این تاخیر در برگزاری جلسات به این علت بوده است که وقت برگزاری جلسه فراهم نشده است.

در ادامه باز هم به بسته بودن فضای منزل سینما و ارایه نشدن گزارش و پاسخگو نبودن به رسانه ها اشاره شد که دراین باره فاطمه معتمدآریا توضیح داد: متاسفم از اینکه بگویم ۹۰ درصد اخباری که منتشر می شود زیاد هیجانی است و اصلا آیا باید بعضی اخبار مثل آمدن یک نفر به روابط عمومی منزل سینما یا رفتنش اهمیتی داشته باشد؟
اسعدیان هم اضافه کرد: ما در بخش رسانه ای و اطلاع رسانی ضعیف عمل کردیم و این ضعف ماست. مخصوصا اینکه فضای رسانه ای خیلی عوض کردن کرده است ولی فضای بسته ای در منزل سینما وجود ندارد.

در ادامه این پرسش مطرح شد که با عزل علی ربیعی به عنوان وزیر کار و رفتن احتمالی حیدریان، شنیده می شود بعضی صنوف خواستار عوض کردن در ثبت رسمی خود هستند و همچنین این توصیه که یکی از مدیران جشن، فیلم خود را در داوری قرار داد و در آخر هم حضور نداشت که نوع لحن پرسش، باعث گله معتمد آریا شد.

اسعدیان دراین باره گفت: آقای مازیار میری در آرای مراسم خوش حالی در بخش کارگردانی هم رای بالای آورد، ولی فیلم خود را از این بخش از بین بردن کرد ولی جهت بقیه همکارانش در سایر رشته ها، فیلم خود را از مراسم خوش حالی کنار نبرد.

او راجع به ثبت قانونی صنف هم توضیح داد: ما از مردها ربیعی و حیدریان تقدیر می کنیم جهت همکاری هایشان ولی ثبت قانونی فقط با حضور آقای ربیعی نبود که پیگیری شد و پیش از آن در پروسه ای دنبال می شد چون تنها قانون مدون و مناسب جهت ما همین وزارت کار است.

رزاق کریمی هم توضیح داد: هنگامی که شیوه رای گیری آکادمی و با حضور چند صد نفر هست، منعی جهت شرکت چنین مواردی در مراسم خوش حالی نیست.
این عضو هیات مدیره منزل سینما راجع به آنچه راجع به روابط عمومی مطرح شد تاکید کرد، منظور از ضعف اطلاع رسانی به افراد حاضر در این مجموعه برنمی گردد بلکه کلید ساختار مدنظر ماست که در کنار ساختار منزل سینما دنبال اصلاح آن هستیم.

همایون اسعدیان در پاسخ به ایسنا راجع به گزینش نماینده کشور عزیزمان ایران در اسکار و رد شدن امیریوسفی از سوی فارابی به عنوان نماینده منزل سینما گفت: طبق خواست فارابی ۱۵ نفر را اعلام کردیم که مشمول بر رخشان بنی اعتماد، عیاری ، امیریوسفی و … می شدند و خوشحالیم که از این جمع؛ ۷ نفر حضور داشتند ولی به نظر ما این اسامی معرفی شده است با هم برابر بودند و نبود هر کدام از آن ها، توهین به کسانی بود که در آن جمع پذیرفته شده است بودند چون ما هیچ اولویت بندی نداشتیم.

سپس مرتضی رزاق کریمی در پاسخ به دیگر پرسش ایسنا راجع به هزینه های دیگر مراسم خوش حالی های منزل سینما و نیز وظیفه پول صرفه جویی شده است جهت مراسم خوش حالی منزل سینما بیان کرد: جهت مراسم خوش حالی های کوتاه و مستند و … رقم ۲۰ تا ۴۰ میلیون تخصیص داده شده است دادیم که شرح آن کاملا وجود دارد و مشخص هست، حدود ۴۰۰ میلیون هم به مراسم خوش حالی مهم تخصیص داده شده است پیدا کرد. همچنین پول ذخیره شده است از مراسم خوش حالی در صندوق منزل سینما است و آیین نامه جهت صندوقی که این پول در آن صرف شود، در حال آماده شدن است.

در این نشست منوچهر شاهسواری مدیرعامل منزل سینما در پاسخ به سوالی که راجع به بیمه و مسئله چند نفر از اعضا مطرح شده است بود،توضیح داد: سال گذشته ما بیش از سه و نیم میلیارد خسارت از بیمه «رازی» جهت همکاران مان گرفتیم و حدود ۱۵۰ نفر که از وابستگان درجه یک اعضا بودند، عضو صندوق نبودند و عضویت آنها دیروز انجام شد.

او افزود: همچنین سال گذشته نامه ای در اسفند ماه از شرکت بازرسی رسید و گزارش مالی درخواست کردند که اوایل اردیبهشت این گزارش ارائه شد. البته شرکت طبق وظیفه ذاتی خود موظف است از هرجایی که پول عمومی صرف می شود عملکرد و اسناد را در اختیار بگیرد و این طور نبوده که مشکلی بوده باشد. همچنین حسابرسی سال ۹۶ هم ارائه شده است است که گزارش آن در مجمع مطرح خواهد شد و آنچه راجع به اختلاف حساب گفته شد؛ به این صورت نبود و بر همین اساس با توجه به تفاوت زمانی سال مالی، بهتر است مجمع به تیرماه انتقال یافته شود.

بازرس منزل سینما نیز راجع به هزینه مراسم خوش حالی ها گفت: اگر این هزینه ها درست صرفه جویی نمی شد امسال به رقم دو برابر سال قبل می رسید.

در این نشست از سوی روانبخش صادقی راجع به تلویزیون اینترنتی گفته شد که با توجه به حضور عوامل فیلم ها در منزل سینما به دنبال مجوزهای vod هستیم.

واژه های کلیدی: سینما | سینمایی | سینماگران | اهالی سینما | برگزاری مراسم | اخبار فرهنگی و هنری

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه